Marka to wartość firmy, to perspektywa przez którą klienci patrzą na naszą firmę. Marka może być magnesem który przyciąga i sprawia, że klienci do nas wracają. Jeśli zrozumiesz na czym polega budowanie marki to zyskasz szansę na zdobycie i utrzymanie klientów, którzy wybiorą Twoją firmę i będą za Tobą podążać. Dziś w czasach szybkiej zmiany i dużej konkurencyjności budowanie, przebudowywanie marki i jej komunikacja z klientem stają się niezwykle trudne. Jeśli zrozumiesz na czym polega właściwe budowanie marki i jej komunikacja z klientami to osiągniesz wielką przewagę nad swoją konkurencją.
Co będziesz wiedzieć po warsztacie?
- Co składa się na markę?
- Jak budować swoją markę w aspekcie szybko zmieniającego się rynków i mediów społecznościowych?
- Jakie cechy powinna mieć marka aby skutecznie komunikować się z klientami?
- Kiedy przebudowywać markę, a kiedy zostać jej wiernym?
- Jak planować komunikację?
- Jak komunikować się z klientami za pomocą treści?
Zapraszamy do lektury artykułu o wyróznianiu się, który ukazał się w Kosmetologii Estetycznej 4/2019