akademia biznesu

Obecności firmy w internecie

Jak skutecznie poinformować klientów o istnieniu naszej firmy i przekonać ich o tym aby nas wybrali? Istotnym elementem komunikacji jest zintegrowana obecność w internecie. Chodzi o to,  aby nasza firma, nasz działalność była widoczna  poprzez różne środki komunikacji. Celem szkolenia jest zdobycie praktycznej wiedzy jak jeszcze bardziej ułatwić widoczność Twojej firmy w sieci. Częstym błędem jest postawienie na jedno medium komunikacji z pominięciem innych. Bardzo często nasza obecność w sieci jest bardzo chaotyczna. Niekiedy niewielki wysiłek może przynieść bardzo duże korzyści.

Co będziesz wiedzieć po warsztacie?

  • Jak zaplanować naszą obecność w Internecie aby osiągnąć maksymalny sukces?

- ważne aby nasza obecność w Internecie była całościowa, nie wystarczy od czasu do czasu coś zamieszczać

- jakie platformy wybrać, aby ze sobą się łączyły?

  • Jakie narzędzia warto do tego wykorzystać?

- poznaj narzędzi, które ułatwią sukces Twojej strony internetowej

- porównaj siebie na tle konkurencji i ją wyprzedź

  • Czego unikać?

- unikaj pułapek związanych z obecnością w internecie

- wykorzystaj niewiedzę innych w zakresie unikania pułapek

  • Jak budować treści i w jaki sposób przechytrzyć konkurencję?

- treśc jest tym co sprawia że klient nas poznaje, jak skutecznie je budować?

- jak zaplanować  budowanie treści?

  • Jak wzmocnić w prosty sposób siłę swojej strony poprzez zintegrowaną obecność w internecie?

- jakie działania wspierają się wzajemnie w internecie, a jakie wręcz przeciwnie wzajemnie się znoszą, szkodzą sobie?

- jak sprawić aby wyprzedzić tych co są od nas dłużej na rynku i są silniejsi?

Zapraszamy do lektury artykułu o wyróznianiu się, który ukazał się w Kosmetologii Estetycznej 4/2019