akademia biznesu

Praktyczna Akademia Biznesu

Praktyczna Akademia Biznesu Agnieszka Zapała to cykl szkoleń z marketingu i prowadzenia biznesu, który w praktyczny sposób ma pomóc w osiąganiu sukcesu na rynku. Szkolenia w prosty sposób pokazują jak zorganizować swoją działalność, aby była atrakcyjna, dobrze postrzegana i zauważona przez naszych klientów. Bardzo często prowadząc nasz biznes nie mamy czasu na jego właściwą organizację. Jesteśmy tak zajęci, że nie mamy czasu aby pomyśleć jak usprawnić naszą działalność. Niekiedy niewielkie zmiany mogą przynieść wielkie zmiany w naszym komforcie codziennego funkcjonowania oraz w skali korzyści jakie możemy odnieść.

Zapraszamy na cykl szkoleń, które ułatwią uzyskiwanie korzyści z prowadzenia własnej firmy. Tematyka szkoleń ma pomóc osiągnąć sukces w branży mikropigmentacji, gdyż ciężka praca i obecność w social mediach to za mało. Zapraszamy na warsztaty które ułatwią osiągnięcie realnego sukcesu w branży mikropigmentacji.

1. Jak się wyróżnić i być widzialnym w sieci?

Co będziesz wiedzieć po warsztacie?

  • Dlaczego wyróżnianie jest warunkiem sukcesu?
  • Na czym polega dobre wyróżnianie?
  • Jak wyróżnić swoją firmę, tak aby była zauważalna?
  • Jak zbudować swoją obecność w Internecie?
  • Jak poprawić swoją obecność w wyszukiwarce google?
  • Jaką wybrać strategię konkurowania w Internecie?
  • Jak skutecznie konkurować o bycie zauważonym przez klienta?

2. Obecności firmy w internecie.

Celem szkolenia jest zdobycie praktycznej wiedzy jak jeszcze bardziej ułatwić widoczność Twojej firmy w sieci.

Co będziesz wiedzieć po warsztacie?

  • Jak umożliwić innym łatwiejsze nas znalezienie?
  • Jakie narzędzia warto do tego wykorzystać?
  • Czego unikać?
  • Jak budować treści i w jaki sposób przechytrzyć konkurencję?
  • Jak wzmocnić w prosty sposób siłę swojej strony poprzez zintegrowaną obecność w internecie?

3. Jak budować swoją markę i jej komunikację, aby zdobywać i utrzymywać klientów?

Co będziesz wiedzieć po warsztacie?

  • Co składa się na markę?
  • Jak budować swoją markę w aspekcie szybko zmieniającego się rynków i mediów społecznościowych?
  • Jakie cechy powinna mieć marka aby skutecznie komunikować się z klientami?
  • Kiedy przebudowywać markę, a kiedy zostać jej wiernym?
  • Jak planować komunikację?
  • Jak komunikować się z klientami za pomocą treści?

jak być liderem marketing